Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort escort

 

Köyde Teyzem ve Annem ile Sex Yaptım

  • Liste: 1 Aralık 2015 13:40

Açıklama

KÖYDE TEYZEMİ ve ANNEMİ SİKTİM

 

Merhaba değerli sex hikayeleri arkadaşlar ben 19 yaşında lisede okuyan bir gencim. Bu yıl okullar kapanım da yaz tatiline girince köye gitmeye karar verdim. Teyzemler de bizimle birlikte geleceklerdi. Aslında benim köyde çok canım sıkılıyordu ve bu yüzden de hiç gitmek istememiştim. Hatta o kadar çok iş yüklüyorlardı ki üstüme artık bunalıyordum. Tabi yine gitmeye mecbur kaldım. Çünkü köy yeri biraz ıssız oldugu için annem ve Teyzem  yanlız kalmasın başlarına bir şey gelmesin diye. Cumartesi günü teyzem bize geldi annemde araba oldugu için pazar günü beraber arabayla gidip 15 gün orda kalıcaktık.Akşam yemeklerimizi yedikten sonra ben odama gidip eşyalarımı hazırladım internet çekmediği için sadece telefonumu yanıma aldım laptopumu evde bıraktım,sabah saat 6 gibi kalkıp kahvaltı yaptık 7 de yola cıktık 9 bucuk gibi köyde evimize vardık köy dedigim bag evi gibi bir yer bize en yakın ev 3 kilometre falan yani ıssız bir yer,fazla uzatmadan devam edeyim vardığımız gibi hemen eşyalarımızı yerleştirdik annem hemen suyu açıp tüm bahçeyi sulamamı istedi. Gittim suları açtım her tarafı suladım geri döndüğümde teyzem ateşli faişe üzerinde etek giymiş ve bir askılı bluz giymiş eteğin altında hiç bir şey yok sanırım annemde giyinmiş ama onun kadar açık dil teyzemi öyle görünce benim ufaklık hemen kalkmaya başladı neye uğradığım şaşırdım ilk defa yarağım böyle kalkıyordu ve teyzeme kendimi çok garip hissetmeye başladım görmesinler diye hemen kendi odama geçip biraz uzanacağımı söyledim zaten allahın unuttuğu bir yer teknoloji namına bir şey yok zordan üç dört kanal çekiyor.bir kaç saaat uyandım ikindi vakti yemek hazırlamışlar yemek yedim tekrar gittim yattım ama aklımdan teyzemi cıkartamıyordum saat akşam 9 gibi kalktım yatağımdan gittim tuvallet onu düşünerek 31 çektim.ve dönüp yatağıma girdim bir oyana bir buyana döne döne yattım. Tüm gün yattıgım için sabah 5.30 gibi uyandım dışarı çıktım bahçeyi falan suladım etrafı temizledim bi sigaramı yaktım oturdum bizimkilerin kalkmasını bekledi saat 9 gibi anne ve teyzem uyandı kahvaltı yaptık.Benden kasabaya arabayla gidip sigara almamı istediler,hemen anahtarı alıp arabayla çıktım gittim kasabaya sigarayı aldım dönerken aklım hep teyzemdeydi ne yapar ne eder bu kadını sikerim diye bir yandan düşünüyom diger tarafdan annem var o senin annenin kardeşi insan teyzesi için böyle birşey düşünürmü diye vicdan azabı çekiyordum ne yapacagım bilmez bir halde eve geldim,etrafa bakındım bizimkiler yoktu içerdeler herhalde diye sessizce içeri dogru gittim annem ve teyzem oturmuş konuşuyorlar benden bahsediyor teyzem.

 

 

Anneme abla izin ver bak çok güzel olucak başkasımı siksin kardeşini bırak aslen yegenim kadın sikmenin tadını varsın beni siksin gibi şeyler söylüyor annem kabul etmiyordu olmaz benim oglum öyle şeyler yapmasını istemiyorum diyor. Ben hemen dışarı çıktım kornaya bastım yeni geliyormuşum gibi hemen toparlandılar annem kapıya geldi beni karşıladı sigarasını verdim içeri geçtim anne ben odama geçicem hava çok sıcak şorta getirmemiş baksırımla yatıcam biraz dedim tamam oglum bak sen keyfine dedi. Hemen odaya geçtim pantolonumu indirim uzandım biraz bekledim gözlerim kapalı halde bi gölge hissettim kısık gözle baktım teyzem kapının önünden bana bakıyordu hiç oralıklı olmadım elimi sikeme atıp saga sola oynattım teyzemin kudurduğunu hissediyordum bir türlü cesaret edip içeri gelemedi annem var diye neyse gitti bende 15 dakika sonra kalkıp salona yanlarına o halde gittim hiç birşey olmamış gibi annem bu ne hal dedi anne cok sıcak dedim hem sizden mi çekineceğim sen beni çıkardın neyinden utanacağım diyince güldü. Teyzemin hoşuna gitti bul lafım bir saat yanlarında o şekilde kalkmış yaragımla oturdum hiç sesimi cıkarmadan sonra tekrar ben uzanıcam diyip odama gittim boxer soydum çıplak yaragım kalkmış şekilde yatagımda bekliyordum biliyordum teyzem gelicek cok geçmeden geldi kapı önüne bu sefer içeri girdi ben sanki uyuyormuş gibi davranıyordum ,yaragımı elledi ben tepki vermeyince avuçlayıp sıvazlamaya başladı ben daha fazla dayanamıyordum gözlerimi açtım teyze hayırdır canın yarak mı istiyor dedim evet dedi o zaman ne bekliyorsun dedim alsana agzına hemen agzına alıp sakso çekmeye başladı bana, agzına boşaldım. Daha sonra soyunup yatagıma geldi bacaklarını omzuna kadar kaldırıp hafifçe içine girdim kuduruyordu deliye dönmüştü bir anda kökledim 19 cm lik yaragımı gözleri fal taşı gibi açıldı sanki bakireydi daha önce hiç sikilmemiş gibiydi amcıgı teyzemi kudurtup boşalmasını sagladım cok geçmeden annem birşeyler oldugun farkına varıp gelip kapıdan bizi izliyormuş.teyzem annemi görünce abla gel oglun çok feçi sikiyor senide siksin kocan böyle sikemez seni diyince annem hemen soyunup yanımıza geldi başladık grup yapmaya ben annemi sikiyordum annem teyzemin amını yalıyordu bu şekilde hem ben boşalıp hemde onları boşaltıyordum annem sik karısını aşkım baban bile böyle sikemiyor beni söndür annenin faişenin ateşini diyip beni azdırıp deli ediyorlardır.O gün her birini 5 kez siktim sırayla:D !5 gün boyunca her gün 3 4 sefer sikiştik artık yaragım kalkmıyor kıpkırmızı oldu erkekligimi kurutucak bu faişeler nerdeyse.

üvey abim ile seks

üvey abim ile seks

 

 

Anahtar: köyde seks, aile içi sex, anne oğul sex, teyze sex, sikiş izle, oku, hikayeleri, itirafı, annesi ve oğlu sex, anneoğul sex, teyze sikişi,

Listing ID: 384565d87475a40e

Report problem

Processing your request, Please wait....

Yorum Yaz